19.12.12

When the leopard met the blue.


 One item that has been worn only once. The dress.. I really love the bright color, and its shape but for some reason it's not my first thought when I want to wear a dress. I decided to mix and match it with my rest closet. Leopard, fur, blue, studds and silver worked together to make this outfit even better! 

Έχω αρκετά ρούχα που έχω φορέσει μόνο μία φορά. Ένα από αυτά είναι και αυτό το μπλε φόρεμα. Πραγματικά μου αρέσει πολύ το έντονο χρώμα του αλλά και η γραμμή του, αλλά για κάποιο λόγο δεν είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν αποφασίζω να βάλω φόρεμα. Έτσι λοιπόν το ταίριαξα με τα αγαπημένα της ντουλάπας μου.. λεοπάρ, γούνα, καρφιά, μεταλλικές αποχρώσεις και μπλε σύνθεσαν αυτό το αποτέλεσμα !






dress: Mango | fur, boots: Zara | bags: Killah | belt: Bershka | bracelets: Mango, Fullah Sugah


photos by Stephanie

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...